Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι παραστάσεις της θεατρικής ομάδας του Μ.Ε.Ο. "Θέασις".

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι τρεις παραστάσεις της θεατρικής ομάδας του Μορφωτικού Εξωραϊστικού Ομίλου (Μ.Ε.Ο.) Νέου Ψυχικού, «Θέασις», την Παρασκευή 23, το Σάββατο 24 και την Κυριακή 25 Ιουνίου 2017.

Η Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Αθλητικού Κέντρου Νέου Ψυχικού κατακλίστηκε από πλήθος κόσμου, προκειμένου να παρακολουθήσουν την ομάδα του Μ.Ε.Ο., «Θέασις»,  στο έργο του Ρομπέρ Τομά, «Οκτώ γυναίκες κατηγορούνται», και τις τρεις ημέρες των παραστάσεων.

Στην έναρξη της παράστασης, η Πρόεδρος του Μ.Ε.Ο., κα Γιούλη Παλυβού, καλωσόρισε τους θεατές και αναφέρθηκε στη συνέχιση της παράδοσης του Μ.Ε.Ο., όσον αφορά τις πολιτιστικές δραστηριότητες και συγκεκριμένα τη στήριξη θεατρικών ομάδων και τη διοργάνωση παραστάσεων επί σειρά ετών. Επίσης, ευχαρίστησε τους συντελεστές της παράστασης, καθώς και όλους εκείνους που συνέβαλαν στην υλοποίηση της.

Το έργο παρουσιάστηκε σε σκηνοθεσία Χρήστου Γαλάνη και τους ρόλους των 8 ηρωίδων υποδήθηκαν οι: Αλεξάνρα Καραβιώτη, Μήτση Παλαιολόγου, Γαβριέλα Δρούγα, Γεωργία Παλυβού - Κιάπα, Καρίνα Παναγιωτίδη, Μαριλένα Μουρίκη, Ελένη Αγγελίδη και Νανά Φουκαράκη.

Την παρουσίαση της παράστασης επιμελήθηκε ο Υπεύθυνος της Θεατρικής ομάδας του Μ.Ε.Ο., κος Γιάννης Παπαγέωργιου και την προώθηση της παράστασης σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, επιμελήθηκε η Υπεύθυνη Επικοινωνίας του Μ.Ε.Ο., κα Βελίσσα Μουχλή.


Την παράσταση παρακολούθησαν, μεταξύ άλλων, οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού, κος Άλκης Γάτος και κα Νατάσα Αγγελάκη, η επικεφαλής των «Ενεργών Πολιτών» Νέου Ψυχικού-Φιλοθέης-Ψυχικού, κα Νάντια Σουμπασάκη, ο εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου Φιλοθέης-Ψυχικού, κος Βύρωνας Σαμαρόπουλος και η πολιτευτής της Ν.Δ., κα Μαριάνθη Καφετζή.















Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Θεατρική παράσταση από τη θεατρική ομάδα του Μ.Ε.Ο. "Θέασις".



Η θεατρική ομάδα του Μ.Ε.Ο. «Θέασις» παρουσιάζει, για τρεις παραστάσεις, το έργο του Ρομπέρ Τομά, «Οκτώ γυναίκες κατηγορούνται», στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Αθλητικού Κέντρου Νέου Ψυχικού.

Το έργο παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Χρήστου Γαλάνη και παίζουν οι: Αλεξάνρα Καραβιώτη, Γεωργία Παλυβού - Κιάπα, Γαβριέλα Δρούγα, Μήτση Παλαιολόγου, Καρίνα Παναγιωτίδη, Μαριλένα Μουρίκη, Ελένη Αγγελίδη και Νανά Φουκαράκη.

Είσοδος Δωρεάν.

Τρίτη 2 Μαΐου 2017

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Την Κυριακή 28 Μαΐου 2017, θα παρακολουθήσουμε το θρυλικό μιούζικαλ «Εβίτα» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το οποίο θα παρουσιαστεί με 54 συντελεστές, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μαλισσόβα. Το μιούζικαλ Evita, σκιαγραφεί την προσωπικότητα της Εvita Peron, μιας γυναίκας με δυναμική και έντονη προσωπικότητα, μιας γυναίκας σύμβολο, η οποία λατρεύτηκε ως «Αγία» ενός ολόκληρου λαού. Το ρόλο της Εβίτα ερμηνεύει η Νάντια Μπουλέ. Απόδοση κειμένου από τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο. Μουσική διδασκαλία και διεύθυνση ορχήστρας, ο Αλέξιος Πρίφτης. 

Πληροφορίες - κρατήσεις στα τηλέφωνα: 
6936651450 (κ. Φασιλάκη) και 2106714603 (Μ.Ε.Ο.) 
και με αποστολή mail στο: meoneopsychiko@gmail.com

Κόστος: 20 ευρώ, εισιτήριο και μεταφορά με πούλμαν.

Αναχώρηση: 19:30 από το Μ.Ε.Ο.


Κυριακή 9 Απριλίου 2017

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Μ.Ε.Ο. ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2017 - 2019

Το συμβούλιο του Μ.Ε.Ο. της περιόδου 2017 - 2019, εκλέχτηκε στις 2 Απριλίου 2017, συγκροτήθηκε σε σώμα στις 6 Απριλίου 2017, και αποτελείται από τους:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ:

Παλυβού Γεωργία (Γιούλη)

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ:

Στρατηγός Νικόλαος

ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:

Παπαϊωάννου Ιωάννης

ΤΑΜΙΑΣ:

Φασιλάκη Αικατερίνη

ΜΕΛΗ:

Μπονάτσος Χαράλαμπος

Φωτιάδης Δημήτριος

Παπαγεωργίου Ιωάννης

Μουχλή Βελίσσα - Μαρία

Μπόρα Σοφία - Άννα

Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ Μ.Ε.Ο. 2017

Κατόπιν των εκλογών της 2ας Απριλίου 2017 και της συγκρότησης του Δ.Σ. σε σώμα, προέκυψε το νέο Προεδρείο του Μ.Ε.Ο., το οποίο αποτελείται από τους:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Παλυβού Γιούλη

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: Στρατηγός Νικόλαος

ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: Παπαϊωάννου Ιωάννης

ΤΑΜΙΑΣ: Φασιλάκη Αικατερίνη




Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ Μ.Ε.Ο. 2017

Τα αποτελέσματα που προέκυψαν κατόπιν των εκλογών της 2ας Απριλίου 2017 είναι τα εξής:

Ψηφίσαντες: 230

Έλαβαν για το Δ.Σ.:

1. ΠΑΛΥΒΟΥ ΓΙΟΥΛΗ 122
2. ΜΠΟΝΑΤΣΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ 116
3. ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 102
4. ΦΑΣΙΛΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 82
5. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ 81
6. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ 78
7. ΜΟΥΧΛΗ ΒΕΛΙΣΣΑ 62
8. ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 59
9. ΜΠΟΡΑ ΣΟΦΙΑ-ΑΝΝΑ 52
10. ΧΑΜΑΛΙΔΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ 48
11. ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 39

Κατόπιν των ανωτέρω αποτελεσμάτων, εκλέγονται οι 9 πρώτοι ως τακτικά μέλη του Δ.Σ. και ο 10ος και 11ος ως αναπληρωματικά.

Για την Ελεγκτική Επιτροπή εκλέγονται οι:

ΑΞΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΛΙΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΜΟΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Ευχαριστούμε θερμά όλα τα μέλη του Μ.Ε.Ο. που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία και ιδιαιτέρως την κυρία Ζωή Ράπτη που μας τίμησε ως Πρόεδρος της Γενικής Συνέλευσης, μαζί με τον κύριο Νίκο Ζερβό, Γραμματέα της Γενικής Συνέλευσης, τον κύριο Αθανάσιο Χανάκουλα, Πρόεδρο της Εφορευτικής Επιτροπής, καθώς και τους κύριο Γεώργιο Μούρτο και κυρία Κική Χαρμαλιά ως μέλη της Εφορευτικής Επιτροπής.

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΛΟΓΩΝ Μ.Ε.Ο. 2017

Οι υποψήφιοι που θα συμμετέχουν στις εκλογές του Μ.Ε.Ο., στις 2 Απριλίου 2017, είναι οι εξής:

Για το Διοικητικό Συμβούλιο:


ΜΟΥΧΛΗ ΒΕΛΙΣΣΑ – ΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΜΠΟΝΑΤΣΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΜΠΟΡΑ ΣΟΦΙΑ-ΑΝΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΚΤΙΣΤΟΥ
ΠΑΛΥΒΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΑ
ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ
ΦΑΣΙΛΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗ
ΧΑΜΑΛΙΔΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΤΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ



Για την Ελεγκτική Επιτροπή:


ΑΞΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΜΟΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
                 ΛΙΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Μ.Ε.Ο. 2015 – 2017: ΠΛΟΥΣΙΟ ΕΡΓΟ – ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ – ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ

Ο Μορφωτικός Εξωραϊστικός Όμιλος (Μ.Ε.Ο.) Νέου Ψυχικού, με γνώμονα την τριπλή ιδιότητά του, ως Μορφωτικός, Περιβαλλοντικός και Πολιτιστικός Όμιλος, παρουσίασε ένα σημαντικό και πλούσιο έργο, με πολλές, ενδιαφέρουσες και αξιόλογες δράσεις, κατά την περίοδο 2015 – 2017.

Όσον αφορά τον Μορφωτικό – Εκπαιδευτικό χαρακτήρα του Ομίλου, δημιουργήθηκαν οι κατάλληλες συνθήκες ώστε να λειτουργήσουν τμήματα εβδομαδιαίων δραστηριοτήτων για μικρούς και μεγάλους.

Συγκεκριμένα, στα τμήματα επιμόρφωσης ενηλίκων, έλαβαν χώρα προβολές των κορυφαίων κινηματογραφικών ταινιών όλων των εποχών, ακολουθούμενες από συζητήσεις επίκαιρων θεμάτων, μαθήματα Ιταλικής γλώσσας (3 τμήματα), μαθήματα Αγγλικής γλώσσας, μαθήματα φωτογραφίας, ζωγραφικής, κοσμήματος, ραπτικής, υποκριτικής, γιόγκα και ηλεκτρονικών υπολογιστών, αλλά και πολύ ενδιαφέρουσες διαλέξεις από ψυχολόγο κ.α.

Επιπλέον, τα παιδιά ηλικίας 5 έως 12 ετών, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μαθήματα ρομποτικής, μέσα από τα ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα που παρείχε η WRO Hellas, αλλά και να δημιουργήσουν μέσα από πειράματα (επιστημονική αγωγή), χειροτεχνίες, εκπαιδευτικά παιχνίδια, να διαβάσουν λογοτεχνικά βιβλία, να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά video και να συμμετέχουν σε ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα ενίσχυσης της συναισθηματικής τους νοημοσύνης.

Οι πλήρως καταρτισμένοι εκπαιδευτικοί και συνεργάτες μας, πρόσφεραν στον όμιλο ένα σπουδαίο έργο, με αποτέλεσμα πλήθος κόσμου να παρακολουθεί ανελλιπώς τις εβδομαδιαίες δραστηριότητες, οι οποίες, χωρίς αυτούς τους άξιους συντελεστές, θεωρούμε πως δεν θα είχαν αντίστοιχη απήχηση.

Πέραν από τις καθιερωμένες και τακτικές εβδομαδιαίες δραστηριότητες του Μ.Ε.Ο., πραγματοποιήθηκαν κι άλλες, εξίσου σημαντικές δράσεις, στους τομείς Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.

Στον τομέα Περιβάλλοντος, τα τελευταία δύο χρόνια, πραγματοποιήθηκαν αρκετές παρεμβάσεις και προσπάθειες εξεύρεσης λύσεων σε μείζονα περιβαλλοντικά θέματα, όπως για παράδειγμα η πρόσφατη εγκατάσταση κεραίας κινητής τηλεφωνίας σε πυκνοκατοικημένη περιοχή του Νέου Ψυχικού, την οποία τελικά ανέλαβε να διεκπεραιώσει ο Μ.Ε.Ο. μέσω δικαστικής οδού. Για το συγκεκριμένο θέμα έγιναν αρκετές συζητήσεις στα γραφεία του Ομίλου, παρουσία κατοίκων και εκπροσώπων του Δήμου, προκειμένου να ληφθεί ο καταλληλότερος τρόπος δράσης για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα.

Επιπλέον, ο Μ.Ε.Ο. πρωτοστάτησε και όσον αφορά τις αποφάσεις του Δήμου σχετικά με το Διατηρητέο κτήριο Βαλλιάδη, διοργανώνοντας συζήτηση – ενημέρωση με τη συμμετοχή του νυν Δημάρχου, πρώην Δημάρχων, αλλά και Δημοτικών και Τοπικών συμβούλων της Δημοτικής Κοινότητας Νέου Ψυχικού.

Ο Μ.Ε.Ο., εκ της ιδρύσεώς του έως σήμερα, επιδιώκει να βρίσκεται σε συνεχή εγρήγορση σε περιβαλλοντικά θέματα και πρωταρχικός του στόχος και σκοπός είναι να μεριμνά για τη διατήρηση της φυσιογνωμίας του προαστίου του Νέου Ψυχικού, σε συνεργασία με τις εκάστοτε Δημοτικές Αρχές ή και μεμονωμένα.

Όσον αφορά τον τομέα των Πολιτιστικών, πραγματοποιήθηκε πλήθος εκδηλώσεων, με ομιλίες, θεατρικές παραστάσεις και εκδρομές, τόσο για μεγάλους όσο και για παιδιά.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν ομιλίες ιστορικού περιεχομένου («Ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην όαση Σίουα της Αιγύπτου», Λιάνα Σουβαλτζή, Αρχαιολόγος - «Η πραγματικότητα και τα κριτήρια για τη γνώση της, κατά τον Αριστοτέλη», Νικόλαος Πολίτης, Ομότιμος Καθηγητής Φιλοσοφικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών), ιατρικού περιεχομένου («Πώς να προφυλάξουμε την καρδιά μας», Δημήτριος Κρεμαστινός, Καθηγητής Ιατρικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών και Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων), ερευνητικού περιεχομένου («Οι πρώτες γυναίκες στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο 1890 – 1920», Χριστίνα Φίλιππα, Συγγραφέας και Ερευνήτρια) και η παρουσίαση του βιβλίου: «Από την Ανεξιθρησκεία του Διατάγματος των Μεδιολάνων στη σημερινή θρησκευτική ελευθερία», του Γ.Ν. Παπαθανασόπουλου, με ομιλητές τον Πρωτ. π. Γεώργιο Μεταλληνό, Ομότιμο Καθηγητή Θεολογικής Σχολής του Παν/μίου Αθηνών και τον κ. Νικόλαο Σολεϊντάκη, Δρ Νομικής Παν/μίου Αθηνών και επίτιμο Πρόεδρο Εφετών.

Επιπλέον, τα μέλη μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις εξής θεατρικές παραστάσεις:

● Παρακολούθηση της παιδικής θεατρικής παράστασης, «Οι πειρατές του Αιγαίου», ως προσφορά του Μ.Ε.Ο. σε όλα τα Δημοτικά σχολεία του Νέου Ψυχικού στο πλαίσιο του εορτασμού των 60 χρόνων του ομίλου.
● Παρακολούθηση της παιδικής θεατρικής παράστασης «Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες», στο Μέγαρο Μουσικής.
● Παρουσίαση θεατρικής παράστασης από τη θεατρική ερασιτεχνική ομάδα του Μ.Ε.Ο. στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ομίλου.
● Παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης «Εκείνος & Εκείνος», με τον Αλμπέρτο Εσκενάζη και τον Κώστα Μπίγαλη, στο 2ο Δημοτικό Νέου Ψυχικού, προσφορά του Μ.Ε.Ο.
● Παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης «Μάνα είναι μόνο… Ένας», στο Αθλητικό Κέντρο Νέου Ψυχικού, προσφορά του Μ.Ε.Ο. στα μέλη, του δημότες και τους κατοίκους του Δήμου.

Επιπροσθέτως, πραγματοποιήθηκαν και οι ακόλουθες μεμονωμένες δράσεις για παιδιά: Εκδήλωση με θέμα: «Εκπαιδευτική Ρομποτική», σε συνεργασία με την WRO Hellas, εκδήλωση Καθαράς Δευτέρας με θέμα: «Μαθαίνω να φτιάχνω χαρταετό», με επίδειξη κατασκευής χαρταετού από τεχνίτη και δώρο έναν χαρταετό για κάθε παιδάκι.

Τέλος, ο Μ.Ε.Ο. διοργάνωσε ημερήσιες εκδρομές στην Ερέτρια, τα Καλάβρυτα και τη Στενή Ευβοίας.

Θα θέλαμε να συμπληρώσουμε σε όλα αυτά, την παρουσία του Μ.Ε.Ο. στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τη δημιουργία νέου ιστολογίου (meoneopsychiko.blogspot.com), όπου μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα δρώμενα του Ομίλου, σε συνδυασμό πάντα με τη σελίδα του Μ.Ε.Ο. στο facebook αλλά και το google plus. Επιπλέον, ο Μ.Ε.Ο. αναφέρεται και στους χάρτες της google (google maps) όπου μπορείτε να εντοπίσετε άμεσα την ακριβή τοποθεσία του Ομίλου.

Επιπροσθέτως, ο Μ.Ε.Ο. δημιούργησε ατομικές “Κάρτες Μέλους” για κάθε μέλος του Ομίλου, προκειμένου να γίνεται άμεσα η ταυτοποίησή του και να διεκπεραιώνονται εύκολα και γρήγορα όλες οι συναλλαγές  με τον Όμιλο.

Τέλος, ξεκίνησε η εσωτερική και εξωτερική αναμόρφωση του κτηρίου του Μ.Ε.Ο. με ανανέωση των επίπλων, των κουρτινών, καθώς και τον ελαιοχρωματισμό του ισογείου και του 2ου ορόφου. Η ανακαίνιση αναμένεται να ολοκληρωθεί το προσεχές καλοκαίρι με τη μόνωση του κτηρίου και κάποιες επιπλέον επισκευές. Επίσης, για πρώτη φορά στα 62 χρόνια λειτουργίας του Ομίλου, ασφαλίσθηκε το κτήριο και το περιεχόμενό του από πυρκαγιά, κλοπή, τρομοκρατικές ενέργειες, οχλαγωγίες, πλημμύρα, καιρικά φαινόμενα, αστική ευθύνη έναντι τρίτων κ.α.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να εξάρουμε τον ρόλο των μελών μας στην υλοποίηση του έργου του Ομίλου, το οποίο δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί πλήρως χωρίς την ενεργή συμμετοχή και υποστήριξη τους.

Επειδή πιστεύουμε ότι έγιναν πολλά, αλλά θεωρούμε ότι μπορούμε να πετύχουμε μαζί ακόμα περισσότερα, θα θέλαμε να συνεχίσετε να είστε αρωγοί μας σε αυτήν την τόσο σημαντική προσπάθεια.

Γι’ αυτό σας καλούμε να συμμετέχετε στις αρχαιρεσίες του Μ.Ε.Ο., την Κυριακή 2 Απριλίου 2017, για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ., ενισχύοντας και προάγοντας το σημαντικό αυτό έργο και κατά την επόμενη θητεία.

Εκ μέρους του Δ.Σ.
         Ο Πρόεδρος                                                                                                   Η Γεν. Γραμματέας

Χαράλαμπος Γ. Μπονάτσος                                                                                     Γιούλη Παλυβού

Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ Μ.Ε.Ο. 2017

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Μορφωτικού Εξωραϊστικού Ομίλου Νέου Ψυχικού (Μ.Ε.Ο.) σας προσκαλεί για την εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 26 Μαρτίου 2017 και ώρα 10.30 π.μ. στην αίθουσα συνελεύσεων του Ομίλου, οδός 25ης Μαρτίου 19 Νέο Ψυχικό, με θέματα ημερησίας διατάξεως τα εξής:

      1.       Εκλογή Προέδρου, Γενικού Γραμματέα και Εφορευτικής Επιτροπής.
      2.       Πεπραγμένα Διοικητικού Συμβουλίου.
      3.       Οικονομικός απολογισμός έτους 2016 (από 1/1/2016 έως 31/12/2016).
      4.       Προϋπολογισμός έτους 2017.
      5.       Προσωρινός ταμειακός απολογισμός από 1/1/2017 έως 26/3/2017.
      6.       Απαλλαγή των μελών του Δ.Σ. και της Ελεγκτικής Επιτροπής από πάσα ευθύνη.
      7.       Προτάσεις – Ανακοινώσεις.
      8.       Αρχαιρεσίες.

Η Γενική Συνέλευση βρίσκεται σε απαρτία με την παρουσία του ημίσεως (1/2) των μελών του Ομίλου, τακτικών και επιτίμων που είναι ταμειακώς ενήμερα και έχουν συμπληρώσει 3 μήνες από την εγγραφή τους. Εάν δεν επιτευχθεί απαρτία την Κυριακή 26 Μαρτίου 2017, η Γενική Συνέλευση συνέρχεται πάλι, την επόμενη Κυριακή 2 Απριλίου 2017 την ίδια ώρα, στο ίδιο μέρος και με τα ίδια θέματα ημερησίας διατάξεως.

Δικαίωμα ψήφου και υποψηφιότητας έχουν σύμφωνα με το καταστατικό τα μέλη που έχουν συμπληρώσει 3 μήνες από την εγγραφή τους στο ΜΕΟ και έχουν καταβάλει την ετήσια συνδρομή τους και για το έτος 2017.

Αιτήσεις υποψηφιότητας για το Διοικητικό Συμβούλιο και την Ελεγκτική Επιτροπή, θα υποβάλλονται στα γραφεία του Ομίλου στις 20 Μαρτίου 2017 κατά τις ώρες 17:00 – 21:00 και στις 21 Μαρτίου 2017 κατά τις ώρες 17.00 – 22.00.

Καλούνται όλα τα μέλη του Ομίλου να προσέλθουν και να παρευρεθούν στη Γενική Συνέλευση, που θα γίνει οριστικά στις 2 Απριλίου 2017 και ώρα 10.30 π.μ.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
           Ο Πρόεδρος                                                                                                    Η Γεν. Γραμματέας


Χαράλαμπος Γ. Μπονάτσος                                                                                         Γιούλη Παλυβού

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας Ομίλου

Σε μία κατάμεστη αίθουσα από μέλη και φίλους του Μ.Ε.Ο., πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Ομίλου, την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017.

Την εκδήλωση άνοιξε ο Πρόεδρος του Μ.Ε.Ο., κ. Χαράλαμπος Μπονάτσος, καλωσορίζοντας τους παρευρισκόμενους, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στα έργα αναμόρφωσης της αίθουσας που έγιναν κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Την Βασιλόπιτα ευλόγησε ο πατέρας Γεώργιος από τον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας Νέου Ψυχικού.

Στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, έδωσαν το παρόν ο Δήμαρχος Φιλοθέης - Ψυχικού, κ. Παντελής Ξυριδάκης, η Πρόεδρος του Δημ. Συμβουλίου, κα Αικατερίνη Αλεξοπούλου, οι πρώην Δήμαρχοι Νέου Ψυχικού και Ψυχικού, κ. Αθανάσιος Βεζυργιάννης και κ. Δημήτριος Μαναός αντίστοιχα, οι Αντιδήμαρχοι κ. Δημήτριος Γαλάνης και κα Αικατερίνη Πετρίτση - Μουράντ, η Αντιπρόεδρος του ΟΚΑΠΑ κα Νατάσσα Αγγελάκη, ο επίτιμος Πρόεδρος του Μ.Ε.Ο. κ. Δημήτριος Μπαβαρέζος, αρκετοί Δημοτικοί και Τοπικοί Σύμβουλοι καθώς και εκπρόσωποι τοπικών συλλόγων και φορέων.

Το φλουρί κέρδισε ο Αντιδήμαρχος Φιλοθέης - Ψυχικού, κ. Δημήτριος Γαλάνης. 

Κατά τη λήξη της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε κλήρωση δώρων, όπου 5 τυχεροί κέρδισαν ένα τάμπλετ από τα Public, μία δωροεπιταγή 100 ευρώ από τα Super Market Σκλαβενίτης, ένα λεύκωμα από το βιβλιοπωλείο Γραπτό και 2 βιβλία από το βιβλιοπωλείο Χαρτόπολις.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στην εκδήλωση, καθώς και τον κύριο Γιάννη Ανδριόπουλο ο οποίος επιμελήθηκε τα αναμνηστικά δώρα που έλαβαν οι τυχεροί της Βασιλόπιτας.

Καλή Χρονιά σε όλους! Και του χρόνου!